Kbra_1992 Oğlum 26 aylık hala günde 2 3 kez mama veriyorum aptamilin fiyatı çok arttı diye bebelac golda geçeyim diyorum kullanan varmı sıkıntı olurmu yada sadece bebelac mi alsam
TheBaby Kbra_1992 Ben kullanıyorum. 5.ayından beri başka mama içmez. 25 aylık halen devam. 2-3 kez içiyor
Ipek1405 Kbra_1992 ben 19.ayda bırakırdım mamayı normal sut ıcıyr oda yatmadan once 26 aylık demıssınız normal sitede gecebılırsınız
Sebusebu Kbra_1992 mama anne sütü 24 aya kadar tavsiye ediliyor aslında. Mamayı azaltabilirsiniz mesela gece uyku öncesi vererek yavas yavas bitirebilirsiniz. Bunun dısında artık gaz problemi olcagını sanmıyorum düz bebelac verebilirsinz daha uygun
seizetheday Kbra_1992 bebelac gold güzel ben kullandım şuan SMA kullanıyorum fakat onu alamazsam bebelac gold alırım hep
Kbra_1992 Sebusebu ya bizimki biraz alışkanlık yemekte yiyo ama yinede istiyo doktorda 3 yaşına kdr verebilirsin dedi