Anonim01
Onları dünyaya getirmeyi biz istedik sevgili anne. Tüm sorumluluğunu almak da bizlere düşer. Yepyeni ve zor bir pencereden açıldı hayayınızda, karnınızı doyuramadığınız, sıcak bir çay içemediğiniz, uykunun en tatlı yerinde uyandığınız, tuvalete banyoya bile giremediğiniz yepyeni bir hayat bu. Ama geçecek. Ona kızmak bağırmak çözüm değil ki. Sadece sesi yükselen bir kadınsınız ona göre.
Aile büyüklerinden destek alabiliyorsanız yardım istemekten çekinmeyin. Siz güçlü olacaksınız ki dünyada sizden başka kimsesi olmayan yavrunuza bakıp büyütebilesiniz. Cennet bu yüzden annelerin ayaklarının altında değil mi zaten🌺🌺🌺