Azra_zumra_ bebeğim 2 haftalık olduğu zaman gaz sancıları başlamıştı. Bio gaia kullanmaya başladık gazını rahat çıkarmaya başlamıştı ama hala huzursuzluğu devam ediyordu. Şimdi 56 günlük oldu hala ara ara huzurluğu devam ediyor ama eskiye göre çok çok daha iyi. İlacını düzenli kullanmaya devam ediyorum buarada. Ağlama krizi başladığı zaman sürekli ayakta sallayarak gezdirdim o çok rahatlattı. Akşam uykusuna yatırırken de banyo yaptırım ılık zeytinyağı ile masaj yaptım kundak yapıp uyuturdum. Uzun uyku uyuyabilirdi öyle. Ayaklarına da acı elma yağı sürerdim