yagmurkokusu_ Kullananlar varmı ? Iva natura kullanıyordum , artık e bebeğe gelmeyeceğini söylediler. Bende kolay temin edebileceğim bir marka arayışındayım.
Bssraa2 yagmurkokusu_ ben ıncıa kullanıyorum memnunum siveno da bebek deterjanı kullanıyorum ondanda memnunum kremlerni kullanmadım ama bilmiyorum