Anonim01 Kızlar geceleri öyle bir çığlıkla uyanıyor ki korkutuyorlar mı anlamadım ama öyle gaz sancısı ağlaması değil hıçkıra hıçkıra ağlıyor yanına gidince ben susuyor sesimi duyunca bu aylarda rüyalarında korkma olur mu 2. Aydayız
Wanderlust Anonim01 cok normal daha dunyaya alismamis 7/24 siizn sicakliginizi nefesinj arar daha minicik bebek biseyler gorunuyor mu diye dusunmek de bos daha alisicak dunyaya donem donem boyle geceleriniz articak azalacak her bebek bu sekilde buyuyor sizinkine has degil