Sevgili anneler merhaba, bebeğim bugün 6 aylık oldu. Kontrolünde sadece 350 gram aldığını öğrendik. Zaten iştahsızdı zorla içiriyorduk ama bu kadar olacağını düşünmemiştim. Bu aylarda kilo alımı yavaşlar diyorlar hareketlenme, diş sancısı vs den. Sizlerde de var mıydı böyle bir durum. Mamayı arttırmalı mıyım acaba