Merhabalar, baby Björn 3d mini kanguru kullanan var mı? Memnun musunuz? Bacakları çok açık oluyor mu mesela, ve genel olarak konforlu mu?
Ya da onun yerine sling mi? Sanırım kullanımı kolay değil öyle mi?
Yalnızım ve takması çıkarması beni zorlamamalı,
ne diyorsunuz?…