Toman Ben 20 aydır sağım yapıyorum, ilk 1 yıl boyunca gece gündüz 2 saatte 1 mutlaka sağım yaptım, saatini asla bozmadım, ilk zamanlar hem emzirip hem sağım yapıyordum, bebeğime biberon daha kolay gelince tamamen biberona döndük, şuan 20 aylık hala sağım yapıyorum ama tabi artık sağma aralığım baya bir uzadı, sağarak sütün azalmaması için gereken şey düzenli sağım bence, çünkü bebeğin ihtiyacına uygun olarak süt üretimi oluyor, düzenli sağım yapıp göğsünüzü uyardıkça süt üretimi devam edecektir, ben hep ayına ve kilosuna uygun olarak cc hazırlayıp verirdim ama o şekilde çok sütüm çöpe gitti maalesef , buzluğa atmak istememiştim, çözünen sütleri bazı bebekler tercih etmeyebiliyormuş öyle okumuştum, bol bol ısıtıp verin bence 3 gün sonra buzdolabında zaten bozulup yine çöpe gidiyor, en azından denemiş olursunuz 🫠 şimdiki aklım olsa hiç stok yapmaz, cc hesaplaması yapmaz verirdim hepsini 🥲