Artık çok yoruldum 2 yaşında kızım var her şeyi karıştırma dökme huyu var çiçek toprağı baharatlar bakliyatlar artık yetişemiyorum gerçekten bıktım yoruldum azıcık dinlenmek istiyorum bırakacak kimsemde yok biraz özlemek istiyorum bıracak biri olsa bir kaç saatliğine kendime vakit ayırsam çok dip dibeyiz artık yorulduğum için tahammül seviyemde kalmıyor bağırıyorum sonra üzülüyorum sizler ne durumdasınız 😑