Bizim de bugün tam tamına 50.günümüz kolik benek annesi olarak beni en iyi siz anlarsınız . 10gün sonra 2.ay bitiyor 3.ay da su gibi geçsin diye gün sayıyorum bebeğimin en güzel en özel ilk zamanları bu sebepten dolayı kabus gibi geçiyor .Çözüm bulabilen var mı ?