Misskokulum Kızlar ilk emmeye başlayınca göğüslerim sızlıyor bi 5 saniye kadar sonra geciyo acaba süt kanalları açıldığı için mi sizde de oluyor mu??
Yavuzzeliha85 Misskokulum Evet cnm bebeğin emmediği zamanda olur kendi kendine sızlar kısa süreli kaşınır gögüslerin sütünün dolu dolu geldiğini gösterir
Saricizgilibeyazev Yavuzzeliha85 cnm benim koltuk altım kaşınıyor böyle kaşımazsam duramıyorum o sırada bu da normal mi ? Süt geldiğinde yani
Zeynep-iremnur1 Bende de oluyor 26 günlük bebeğim emmeye başlayınca diğeri böyle bi sızlıyor geçiyor geri ve göğüs kalkanı kullanıyorum süt doluyor oda normalmiş demek ki
Misskokulum Saricizgilibeyazev sadece süt geldiğinde anlık oluyorsa normaldir canm süt kanalları açıldığı için oluyormuş
ozoakkoyun Misskokulum Gamzeliff aptamil ve bebelac gold arasında kalmıştım ama bebelac iyi mi bilmiyorum içindeki besinler