yigitinnnannesii 4 aylık bebeğime kaç damla vermem gerekiyor bilgisi olan var mı yazarsanız çok sevinirim 🥰
Deletedmom_68 yigitinnnannesii kilosu kadar verdim hep doktor önerisi ile. 7 kiloyken 7 damla gibi. bir de dikkat ettiniz etmediniz bilmiyorum dolapta saklanıyor sidefer bilginiz olsun
Deletedmom_112 yigitinnnannesii kızıma kullanmıştım kaç kilo ise kilo başına 1 damla olacak şekilde vermen gerekiyor. Doktor bize öyle söylemişti.
yigitinnnannesii Deletedmom_68 benimki de 7 kilo sidefer mi kullandınız birde aç mı tok mu verdiniz nasıl kullandınız
Deletedmom_68 yigitinnnannesii sidefer kullandım bıraktık artık biz. aç karnına canım her kullanımda güzelce çalkalayın bi kaşığa damlatıp verin tadı da kötü değil soğuk soğuk verin dışarda ılıtmayın