arastiranne Oğlum doğdu doğalı çok terleyen bir bebek.. Şuan 1,5 yaşında zıbınla uyurken özellikle sırtı su gibi oluyor ? Bu normal mi ? Aynı durumu yaşayan var mı ?
AnnaKarenina_ arastiranne emiyor mu bende bu dertten muzdaripim emzirmeyi kesince biraz azaldı emerken üstü su oluyordu