Bizimhikayemiz bende o süreci çok sancılı geçirdim. Büyüdükçe uyaranları fazlalaşıyor ve her duyduğu sese gördüğüne tepki veriyor. Aslında normal, merak ediyor. Ama biz istiyoruz ki şak diye uyusun. İnatlaşmayın, sakinleştirin. Uyku rutinleriniz varsa devam edin.