Stresbabacimstress Buseye2 ben pişik kremi kullanıyorum mecbur gün içerisinde sürekli ıslak pamukla siliyorum bi sıkıntı olmuyor olduğu zaman da krem sürüyorum
Kbrkrmfrd Buseye2 banyodan sonra guzelce kurutup sudocrem surun bizim tombisin katlari boynu falan cok pisiyodu cocuk doktoru sudocrem onerdi gercektende cok iyi geliyor
Buseye2 Kbrkrmfrd sudocrem bize hiç iyi gelmedi bepantholl kullanıyorum umarım en kısa zamanda geçer🌸