minikpandam-_- Kızlar kızımın kolunda aşı yeri kabuk bağlamış yoktu 2 gün önce dünden beri huysuz ve ateşi biraz arttı 37.2 37 civarı çok değil biliyorum hastaneye gitmem gerekir mi alabilirsem fotoğrafta atacağım
nazlimom_ minikpandam-_- hayır normal o kabuk aşının tuttuguna işaret geçiyor sonra iz olarak kalıor aşı izi
Nrgz94 minikpandam-_- çok güzel aşı tutmuş bi kaç kez daha o şekilde kabuklanıp iyileşecek korkmayın hiç çok normal
RobinScherbatskyy minikpandam-_- çok normal canım o kabuk atacak içinden iltihap falan akar hiiç korkma birkaç defa daha kabuk tutup atacak. Sonra yavaştan kaybolup izi kalacak aşının tuttuğu anlamına geliyor
minikpandam-_- nazlimom_ içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️ eşim görevde panik oldum bir an banyo yapmaya engel mi peki
minikpandam-_- Nrgz94 çok teşekkür ederim yanıtınız için Allah razı olsun içim rahatladı. Hafifte olsa ateş yapar mı bir de banyoya engel mi
Nrgz94 minikpandam-_- aşıdan 24 saat sonra yaptırmıştım ben banyosunu hiç korkmayın calpol verebilirsiniz çok normal sarı sıvı da alabilir hiç endişe etmeyin geçmiş olsun 🌸