Tazecikanneeee Aniden korkuyor eli yumruklu oluyor ve çenesi kilitleniyor kucağıma alınca hemen geçiyor yardımcı olurmusunuz 3 aylık bebeğim
BuzluLatte Tazecikanneeee burada epilepsi teşhisi koyamiyoruz maalesef. İnşaallah korktugunuz gibi değildir. Bir uzmana görünün şüpheleriniz varsa
kenankaan Tazecikanneeee videoya alıp doktora gösterin. İçinize sinmiyorsa kuşkunuz çoksa eeg çekilmesi için nörolojiye gidin. Orada kesin teşhis konulur
Yineben Tazecikanneeee internete kalsa ooo. Guvenme doktoruna sor bende aylik kontrolde sorayım korktum bir anda.