Aybalosmoms Ben sidefer kullanıyorum kilo başına 2 damla dedi doktorumuz ve dolapta saklıyorum, eczacımız o şekilde söyledi. Ayrıca 5. Ayda rota ve menenjit aşımız var ama ikisi de isteğe bağlı ücretli aşılar, bizim 5. Ayda aşımız var yani
Ksmet42 Anneyim-a 4 damla vereceksin canım bugün bende yaptırdım emzirdikten 1 saat sonra içir dedi ebe ateş olmaz dedi ama huzursuzlandı aşıdan sonra 🤦🏻♀️