Bugun doktor kontrolümüz vardı benim kızım gecen ay 5 kiloydu boyu 59 cm di bu ay kilo 5400 Gr boy 63 cm olmuş doktor kilosu az ama boya gitmiş dedi kızım boya gittiğinden zayıf gözüküyor ama cevremde herkes mama da ver diyo ama doktor öyle bir şey demedi aranızda kilo almayıp boya giden var mı mama da mı vermeliyim napcagımı sasırdım