Kızlar 3 buçuk ay oldu sezeryan doğum yapalı doğum yapınca karnım tamamen indi sanki hiç doğum yapmamış gibiydim zaten hamileyken öyle çok büyük karnım da yoktu ama son zamanlarda karnım çok şiş sankii 5 aylık hamile gibiyim gaz vs gibi bir sorunum da yokk yani merak ettiğim ilk tamamen inip sonrasında neden çıkar adet olamadığım için falan olabilir mi