Mevooss Artik ondan cok ben aglayacagim o derece oldu 13 aylik aglama krizleriyle gunumuz geciyo istedigi olmasin 10 dkka oturup agliyoo artik umursamiyorum ama cok isyankar o aglarkende uzuluyorumm onerileriniz nelerdir bu durumu yasayan varmi 😔😔😔
Hazel0506 Mevooss 14 aylık aynısını yaşıyorum herşeye ama herşeye sürekli ağlıyor. Azıları patlatıyor ona yoruyorum umarım ki ondandır yani. Süreçtir ve geçer kalıcı olsun istemiyorum. Aşırı yoruldum cünkü 10 gündür her gün istisnasız saat başı ağlıyor. Güldüğü dakikalar o kadar az ki …