Ozge3616 Kızlar bebeğim 10 aylık hala daha emekleme ve yürüme gibi bi çaba sarfetmiyor sürekli kucak istyor yerde durmak istemiyor herkes emeklemesi lazım diyor ama hala emeklemedi bu durumu yaşayan var mı