Asyaveannesi04 rege2105 ikea antilop içine minderde aldım ben ama en çok satan mama sandalyesi olduğu için hiçbir yerde yok
Simay_karass rege2105 merhabalar pahalı almaya hiç gerek yok ben bimden aldım 380 tl ye ve gayet yeterlii..
Deletedmom_79 rege2105 evet kimisinde tüm restoran ve heryerde bu var diye önyargı olsa da inanın f/p. Ve çok güzel minderi de gelmiş artık🫠
Asyaveannesi04 rege2105 hiç bir sıkıntı oluşturmadı ablam da da oluşturmadı 3 çocuğu da onunla büyüdü, benimki de 18 aylık severek oturuyor
Simay_karass rege2105 sadece minder ince e bebekten minder aldım 100 tl ye onun harici çok güzel bi mama sandalyesibebekler sadece mama eçin kuyyanıyor zatn o yüzden çok para vermeye gerek yok tabiki yine tarcih meselesi😊
HaticeC123 Cuma günü bime kanz markasının geldi ben aldım gayet güzel fiyatıda 250₺ uygundu. İstersen bi bak belki kalmıştır 🌸