Lasmin Tayzikli süt nedeniyle meme reddi yaşıyorum emerken kavga ediyor emmek istemiyor sagiyorum ama yine aynı oluyor makaslama yapıyorum o da işe yaramadı aynı durumda olup başka yollar deneyen var mı ya da bir emzirme danışmanına mi gitmeliyim