Kızlar bebeğim 3 aylık oldu, ve 0+ uçlu biberondan artık çok yavaş içmeye başlamıştı yorulduğunu fark ediyordum, bende 3+ biberon ucuna geçtim. Güzel içiyor ama bana fazla hızlı geldi, boğulma kusma vs olmadı ama, mesela çok hızlı içtiği için daha fazla istiyor yermiyor artık düne kadar ne içtiği 😂 bende hemen emziği veriyorum susuyor çünkü bi anda fazla vermek istemiyorum, 3 aylık bebek doyup doymadığını hala anlayamıyor mu? deneyimli anneler yazabilirmi 🌸🌸🌸