seboss35 Kızlar günaydın hepinizee , 10 aylık bebişlere günde kaç öğün veriyorsunuz bebek bölümünde 3 ana ve 3 ara öğün yazıyor ama ben 2 ana öğün 1 de ara öğün veriyorum Fikirlerinizi ve yemek alternatiflerinizi paylaşırsanız sevinirimmm