Kızlar oğlum 11 ay 18 günlük 3 gündür hiç bişey yemiyor 1 kaşık bile almıyor önceleri tv izleterek yemek yediriyordum 1 ay kadar öyle devam etmişti ama kestim sıfır ekran tv kestikten sonra 1 hafta kadar çok güzel yedi şimdi yine aynı birden bire böyle oldu anne sütü alıyor sadece farklı farklı yemekler yapıyorum belki tadını beğenmiyordur diye sevdiği yemekleri yapıyorum onları da yemiyor iştah açsın diye karadut özü felan da denedim 2 gün çok güzel yiyorsa 1 hafta hiç bişey yemiyor bazen çok kızıyorum ya aç kalıyormu diye düşünüyorum sütüm de ona göre fikri olan var mı ?