Kızlar doktorum bana emziriyor musun diye sordu ve bu ilacı önerdi tabii kendi isteğimle yazdırdım İlk defa duydum bu ismi ve şimdi internetten reçetesini okudum adetimin ilk gününde kullanmam gerekiyormuş ama yine etkilerinde yaygın olarak kilo alımı görünüyormuş zaten çok kiloluyum şimdi biraz tuhaf oldum kullanasım gelmedi ya kullanıp böyle bir durum yaşayan var mı ya da başka bir doğum kontrol hapı önerecek olan