Melek_annesiii Dün 18gun oldu gece yatamdm ilk gün gibi agrlrm oldu ağrı kesici aldm başına gelen oldu mu neden olblr ? yardım lütfen
Fasulye12 Melek_annesiii dikiş mi var görünürde yoksa yapıştırma mı yapmışlar ? İç dikişler daha geç iyileşiyor ama tedbir için doktora görünmeniz daha sağlıklı olacaktır, geçmiş olsun
Eliftass Melek_annesiii canım bazen sabit kalınca birden hareket edince acıyor Bnmde 2 ay oldu ara ara acıyordu olabilir sonuçta 7 kat kesik dikişli içerisi
Kajuhan Melek_annesiii canım 8 aylıgız arada ilk zamanlardaki gibi agrı giriyor yanı daha cok yenı geçiçektir evhama gerek yok
Melek_annesiii Fasulye12 yapıştırma. Tekrarlarsa gideceğim cnm. Zor bı sezeryan geçirdim. Dünde ole olunca telaslandm
Alyanrcn @Melek_annesiii hiç gecmicek gibi çok üzülüyorum benim 1 hafta oldu daha yeni tabiki ama eminim ağrılar acılar olucak rabbim yardım etsin bizlere
Melek_annesiii Alyanrcn ilk sezeryanim da dshs iyiydim.ikinci.cok çok zor geldi doktorum da yoktu nöbetçi girdi elden ele fark olabilir diyorum