Başlıkta da belirttiğim gibi 9 gündür hastanedeyiz bebeğim enfeksiyon kaptı kalp hastası olduğu için de solunum yavaşladı ve yatış yapıldı hersey üst üste geldi bir taraftan tayin çıktı evi taşıdık hastaneye yatış yapıldı yaklaşık 2 haftadır adam akıllı bir uyku düzenim yok bol stres üzüntü var maalesef bunlardan dolayı sütüm yetmiyor oğlum doymuyor gibi hissediyorum aptamil mama kullanacağım. Hiç kullanmadığım için sorum olacak. Mamayi hazırladım hepsini yemedi o mamayı tekrar yiyebilir mi ne kadar zaman içinde tüketmesi gerekiyor