Kızlar bebeğim 3 aylık. En başta silikon göğüs ucu kullandık 2 ayın sınunda bıraktık şükür. Ama bu sefer de göğsümün ucu tekrar çok acımaya başladı. Yani sanki emerken acımıyo göğüs ucum çıkıyo. Sonra südyen/atlet kapatınca geri içine giriyo. Tekrar emzirdiğimde o göğüs ucum çıkana kadar çok acıyo. Bu durumı yaşayan var mı ne zaman düzelir? Yaklaşık 3 haftadır böyleyim😞