kizimveoglum34 bebeğim tam 3 aylık 120 cc mama içiyor fazla mı bilemedim her çocuk farklıdır tabii 😳 boyumuz 62 cm kilomuz 5.900 dü en son sizde durumlar ne kızlar💚
iki_prens_annesi_ kizimveoglum34 fazla değildir iştahı varsa içer benimki 90 iciyodu 4 aydan itibaren 120 içmeye başladı 5 aylık hala 120 içiyor bazen 150
egee_momm kizimveoglum34 bizde bugün tam 3 aylık olduk aynı postu bende açacaktım 😅 ya benimki emiyor sonra mama veriyorum ama asla doymuyor hala aranıp ağlıyor napacağımı şaşırdım valla
Busenurkartal-ha kizimveoglum34 ne kadar icerse o kadar veriyordum ben 120 iciyordu baktım hala daha istiyor bi 30luk 60 lık daha yapiyordum suan 4 aylik 150 cc fln iciyor atak dönemi iştahı gitti onu bile oynaya oynaya zor iciriyoruz
araszree iki_prens_annesi_ kac saatte bir veriyorsunuz mama benim bebegim 1,5 saatte bir acikiyor normal mi ya
iki_prens_annesi_ araszree evet çok normal bende yeni yeni 2 saatte bı vermeye başladım su 3 saatte bi mama verenlere şaşırıyorum her bebek farklı demekki çokta versem azsa versem 2 saati bulmazdi şuanda 2 saati buluyor öyle veriyorum
Ceren4554 iki_prens_annesi_ benim ki 3 aylık baştan beri 3 saate bir içiyordu şimdi bazen 4 saati bile buluyor üzülüyorum aç diye 2 saate bir deniyorum almıyor o zaman da midesini bulandırıyor
Yesodiyorlar 3 saatte bir 120 cc içiyor az verirseniz çabuk acıkır 3 saatte bir içmesi ideal sık beslerseniz gaz olabilir
hayalperest2310 kizimveoglum34 benim bebeğim de 3 ay 1 günlük 60 cc yi zor içiriyorum her bebek farkli sanırım bziizmki yemeyi sevmiyor zorla memeyi de veriyorum mamayı da gittiği yere kadar napayım 😅
iki_prens_annesi_ Ceren4554 her bebek farklı işte hiç üzülmeyin aç olsa durmaz yıkar ortalığı demekki ona yetiyor kilo alımı normalse sorun yok