Gulistan8706 kızım da az yiyen bebek ve çok seçici. Genetik bir durum yemek yememesi ve seçici olması. 3 yaşında bugüne kadar hiçbir çorbanın tadına bakmadı, yemeğin tipini beğenmiyor, tadına bakmadan. Belli yediği gıdalar var, sadece onları tercih eder, abur cubur da yemez, ama kilosu olması gerektiği kiloda, boyu da uzun. Rutin tahlilleri yaptırmak istiyorsanız yaptırın, biz 6 ayda bir tahlil yaptırıyoruz, balık yemediği için balık yağı veriyorum, vitamin kompleksi de veriyorum. Eğer eşiniz yada siz yemek konusunda böyle iseniz yememesi normal.