Galiba bu ay adetim gecikeli artık 20 günü geçmiştir. Dogumdan sonra hiç geciktigim olmadı. Emziriyorum bu arada onu belirtiyim. Bu 20 günde 3 defa test yaptım hepsi negatif. Araya bayram girince gidip kan verme fikrinden de vazgeçtim. Ve bence hamile olsam 3 testten birinde çıkardı. Dogum sonrası böyle düzensizlik yada gecikme yaşayan var mı? Cunku adet olmamak da bir gerginlik yaratıyor. Ağrı gibi.