Kubirella Anneler bebeğime bir türlü emzik alıstıramadım elini emmek istiyor acaba emzik sert biraz ondan mi kabul edemedi diye düşünüyorum uykuda elini emmeye basliyor ve kendini uyandiriyor emziğe nasil alıştırabilirim önerisi olan var mı
Melek3452 Kubirella kac aylik bebeginiz benim 1 yasinda oglum var onceden oda cok sk elini emerdi, simdi o kadar degil. Acikinca uykusu gelince emiyo.
bayankitapkurdu Kubirella benim kızım da öyle ya 4ay 16 günlük. Emzik çok nadir alıyor kendini sankinleştirmek için parmağını emiyor. Bazen işime de geliyor emerken uyuya kalıyor ama ilerisi için endişeliyim. Emmesin diye yarım kundak yapıyorum 🤦🏻♀️
esrathegulcesmom Bi kaç farklı emzik deneyin. Belki onu beğenmemiştir. Gerçi ben 5 farklı emzik denedim hiç birini tutmuyor
mom-1 Benimki direk emzik aldı ama elini de emiyor. Elini de acıkınca emmeye baslıyor. Anne sütü alınca elini emmeyi bırakıyo