MelisT Benim olmuştu. Kaç doktor gezdim çözüm bulamadım. Kültür vs aldılar ama yok. Travazol falan vermişlerdi hiçbir işe yaramadı. Sonra alanının en iyisine gittim, tahlil vs bile almadı sadece muayene etti bir antibiyotik yazdı onunla geçti. Bana vajinal flora bozulduğu için olabilir demişti. Bende çok araştırdım vajinal flora sabunla yıkamaktan vajinanın ph dengesini bozmaktan oluyormuş. Veya çok antibiyotik kullanmaktan ki ben çok kullanıyordum idrar yolu enfeksiyonu yüzünden. Probiyotikle desteklemek gerekiyormuş ama normal bağırsak için olanlardan değil. Doktorun verdiği antibiyotiği kullanırken aynı zamanda vagi-flora isimli probiyotik flora düzenleyici fitili kullandım. Eczanelerde var zaten. Bir daha da bu sorunu yaşamadım. Aynı zamanda adaçayı kaynatıp soğutup içine biraz da sirke katıp öyle taharetleniyordum inanılmaz etkisini gördüm tavsiye ederim