Göğsümün ucu kızardı ve emzirirken canım yanıyor. Yenidoğan bebeğim olduğu için süt akıntısından gümüş kapaklar göğsümde durmuyor. Krem sürerdim hep ona rağmen yara olmuş. Bu iki gündür göğüs pedi kullanıyorum ondan mıdır?
Ve yara olan göğsünüzdeki sütü nasıl boşaltıyorsunuz?