Hanımlar benim size özel bir sorum olacak neden doktora gitmiyorsun da buraya yazıyorsun diyecek olanlar için söyleyeyim çok zorlu bir doğum geçirdim ve 3 kere dikiş açılması yaşadım. İnanın artık çatal görünce titremeye başlıyorum. Sorun şu ki doğum yapalı bir yıl oldu ve vajinama baktığımda direk iç dokuyu görüyorum. Eskiden ufak bir delik vardı sadece. Şimdi benim vajinamda bozulmamı var acaba ? Doktora gitmemi gerektirecek bir durum mu?
Normal doğumdan sonra normal mi ya da bu durum. Yazabilirseniz sevinirim. Çok korkuyorum doktora gitmeye