Murbur şimdi şöyle ki rotayı 3,5 aydan önce ilk dozu yapmanız lazım. Verem de 3. Aydan önce yapılmalı. Bir etraftaki sağlık ocaklarına sordunuz mı belki onlarda verem aşısı vardır. Yoksa eğer ben rotayı hemen yaptırırdım verem aşısı gelesiye gerçi aşı da çok bekletmezler gelir diye düşünüyorum. İsterseniz 3. Ayı bekleyin. Biz 3. Ve 5. Ayda yaptırmıştık rotayı. 3 aylık olana kadar mutlaka verem aşısı gelir ellerine