gamzesameturkoz Biz 42 günlükken olduk benim için de zor geçti kolik bir bebekti,anlından öpünce duran sakinleşen bebekler varmış :) tabi benim oğlum da olmadı öyle bir şey en son ben emzirdim doktor sünnet etti:) pansuman ile kapattı sadece ucu açık kaldı 3-4 gün için de kendisi düşer dedi pansumana öyle de oldu.. 48 saat kundakda kaldı sadece alt değiştirme için acıyorduk,özellikle ilk 48 saat her saat başı alt değiştirme ve pansuman istedi 8-10 gün arasında dikişler falan düşmüştü toplam 2 hafta da tam iyileşti :) evet elhamdulillah iyi ki erken yaptırmışım diyorum kesinlikle hiç değilse o hatırlamayacak ve canı yanmadı.