Bebeğim 1.5 aylıkken poposunda şişlik hissettim sağlık ocagına gittim ve acile gitmemi krem verip eve yollicaklarını söyledi ama öyle olmadı , 15 gün kadar hastanede yattık antibiyotik tedavisi gördük orayı canlı şekilde patlatıp içini boşalttılar. Neden oldugu bilinmiyor. Yeni dogan bebeklerde hastanede yatan veya bağışıklık sistemi düşük olanlarda oluyormuş , yeni doğdugunda hastaneye yatmadık ve yapılan testler sonucu bağışıklık sistemi iyi. 15. Gün sonunda evimize geldik 4 temmuza kontrol randevusu verildi 2-3 gündür poposunda aynı yerde şişlik başladı tekrarlıyor sanırım. Bu durum başına gelen varmı kızlar 😢