Super_anne3434 ilk dogdunda yaşadım birebir aynısını.. doğum yaptım ertesi gün eve gidicem sanarken elim boş geldim çok üzüldüm çok ağladım ağlayarak sut sagdim götürdüm öğlenleri emzirdim.. lohusalik ne bilmedim çünkü hiç yatamadım seni çok iyi anlıyorum ama geçecek
Güzelce beslen dinlen uyu ve ona süt götür.. emzirme şansı veriyorlarsa ten tene temasta bulun gittiğinde
Birde hangi hastanede bebek öğrenebilir miyim