Melike06666 diamondd_ benim tam anlamıyla iyileşmesi 2,5 ayı buldu 40. Günden sonra ağrılarım azalmıştı çok zor ve sıkıntılı bir süreç ağrıdan ağladığımı biliyorum
kes_allahaskina diamondd_ ağrılar 1 hafta sonra geçti. Ama tamamen iyileşme dersen kırkım çıktıktan sonra rahatladım ancak.
Melike06666 diamondd_ pedinizi her değiştiğinizde bi kaç damla kantaron yağı damlatın hem iyileşmeyi hızlandırıyor hem de biraz da olsa rahatlık hissi veriyor