Geçen aylarda wcye girip refleksle kapıyı kilitledim ve açılmadı bir daha . Buraya da yazmıştım hatta bebeğim uyuyordu allahtan o gün ankaradan kayınvalidemler gelmişti . Onların evde olamadığını düşünemiyorum uzun süre atlatamadım ne yapardım ne ederdim diye düşünmekten uyuyamadım bi sure . Elim refleks icabı kilide ederdi hep ama şimdi çekmiyorum bile hiç bir kapıyı hep aralık . Tekrar bu konuyu açma nedenim bu gün bi arkadaşım da başına boyle bir olay geldi . Üstelik o kilitlememisti sadece çekmiş wcnin kapısını ve bir daha açamamış şükür ki kocası evdeymiş . Çok çok etkilenmiş bebeği de 11 aylık . Lütfen ama lütfen evde wcdir salondur yatak odasidir hiç bir kapıyı kapatmayın hep aralık kalsın . Her arkadaşıma anlatıyorum biraya da yazmak istedim . Anlık ne olacağı belli olmuyor.