Prenses_dzce yalnız büyüten bir anne için belki de çok zor bir öneri olacak ama,siz iyi olacaksınız ki ona iyi bakasınız..gerekirse geceden yapın yemekleri ertesi gün yiyecek yemeğiniz olsun,dizde sallarken yersiniz.bes on dk ağlamasından inan bişey olmaz.ilk çocuğumda yaptigim hataları bunda yapmıyorum,öncelik kendim şu an sonra o..çünkü benm onceligim aslında onun önceliği