Kanz’ın d-go travel sistem bebek arabasını kullanıyoruz. Şuan pusetini kullanıyoruz bebeğim daha 8 kilo civarı olduğu için. Thy’yi aradım uçağa binerken kargo bölümüne alabileceklerini söylediler. Puset sonuçta katlanmıyor araba katlansa da, sıkıntı yaşar mıyım sizce? Kabine alamam. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?