Merhabalar hanımlar bir sorum olacak size, bebeğim sezaryen doğru bir göğsümü daha geç verdim çünkü küçüktü ve alamıyordu bende ağlamasın diye diğerini verdim Şuan sağ daha büyük oldu , küçük olana da süt doluyo ve bence doyuyor ama büyüklüğünü nasıl halledeceğim ya bu şekil kalır mı ? Yaşayan var mı