Birfincankahvee Merhaba dyson saç şekillendirici setim var . Uçağımız var Salı günü el bagajı olarak yanıma almak istiyorum sorun olur mu acaba ? Valize koymak istemiyorum hasar görür diye . Yani almazlarsa geri götürecek kimsw de yok
Asyaveannesi04 Birfincankahvee büyük el çantanız varsa alabilirsiniz yanınıza ama, valizde de birşey olmaz benimkine hiç olmadı
Ervabk Birfincankahvee bisey olmaz el bagajindada gidebilir ben düzlestiricimi hep el bagajimda götürüyordum hicde bisey olmadi
Bebekcino Birfincankahvee düşünce bozulcagını sanmıyorum dysonhair insta adı girip izlerseniz sağlamlığını anlarsınız ben kaç kere düşürdüm 😂
Birfincankahvee seninanonim bu bilgi bana firmadan ve bisürü kullanıcıdan geldi 😅 valizleri bazen pat diye fırlatıyorlar . Sarsılma çarpmada maalesef bozulabiliyor
seninanonim Birfincankahvee Kargoda gelirkende bozulabilirdi o zaman ama bir de dyson bu kadar dandik mi üretmiş yani şaşırdım 🫤 İyi bir şekilde sabitleyebilirsiniz belki o zaman
Show_must_go_on Birfincankahvee Pıt pıtlı poşetler varya onlardan al güzelce sar hiç birşey olmaz ( adı böyle mi bilmiyorum 😄😄)
Birfincankahvee Noname21 kargoyla istemedim ki mağazasından aldım . Çünkü ürün içinde sabit değil hassas olduğu için kafama takıldı bi şekilde halledicem
seninanonim Birfincankahvee Dysonu kötülemek için dandik demedim bilakis öyle bir firmadan fiyat performans olarak “sarsıntı” ile bozulmayacak kalitede bir ürün beklediğim için söyledim
Yusufagahinannesi Defalarca valizde taşıdım yurtiçi yurtdışı hiç bi şey olmadı 😅 eşyalarınıza karşı bu kadar hassas olmayın bence. Üzerinde tepinmiyolar ki valizleri kaldırıp atıyorlar en fazla kıyafet içinde kalacak şekilde sarıp koyarsanız sorun olmaz asla
Birfincankahvee Yusufagahinannesi tepinme değil 😊 2 defa valizim patladı maalesef değer ya da üstüne düşme değil. Ucuz bişeyde değil bu zamanda