bunemeselaa çocukların ufakken yaptığı hareketler hala tıp dünyasında tam çözümlenmiş değil. Çok karışıyor refleks ile nöbetler. Bizimkine infantil spazm deniyor. Küçük spazm kasılmalar halinde oluyor. İki çocuk doktoruna video gösterdim, ıkınıyor gaz sancısı demişlerdi 5 aylıkken. Ama annelik içgüdüsü daha kuvvetli, içine sinmemişti anormal gelmişti. Siz de az çok anlarsınız. Yine de desteklemek emin olmak için Eeg Mr gibi tetkikler de şart. Ben ısrarcı olunca teşhis konuldu. Mesela bi başka çocuk da aylarca böyle nöbet geçirmiş. Onun göz bebekleri titriyordu. Annesi göz bebeğinin titremesinin anormal olduğunu düşünememiş, ilk bebek. Bilemez de normal yani. Gelişimi yavaşlayıp da doktora gidince nöbet geçirdiği anlaşılıyor. Çocuk bakmak büyütmek zor vesselam