27 günlük erkek bebeğim var, malum havalar çok sıcak,uzun kollu tulum yada takım giydiriyorum, ilk zamanlar şapka taktım şimdi kullanmıyoruz isilik oldu gibi, bazen zıbın yada kısa kollu zıbın ve çorap giydiriyorum, tedirgin oluyorum üşür mü hasta olur mu diye😬😬 sizce nasıl giydirmeliyim